Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Běžná silniční kontrola.

Zastavili mě policisté a já jsem vyhrkla že jsem na té čtyřicítce jela míň, než čtyřicet. Policista s úsměvem pravil - věřím vám, ale kde máte pásy?

No tak za kolik to bude? ptám se. Tak si pásy zapněte a jeďte, pravil onen mladý policista. Asi měl doma stejně starou babičku, jak jsem já.:-)

0 0
možnosti

Přiznám se, že mám více příhod s policisty na našich cestách a vždycky jsem narazila na sympaťáky.

1 0
možnosti

R^ A pak že není protekce;-), ale přeji Vám to!:-)

0 0
možnosti

.... pro poldy to byla "běžná" silniční kontrola,- teda do tý doby, než stopli Vás;-D

0 0
možnosti
Foto

Obdivuji a zároveň nerozumím lidem co řídí v bundách, kabátech a kožiších - to máte auta bez topení? Co jsem viděl nejhorší byla jedna paní z naší ulice co vystupovala ze svého vozu upnutá v prošívaném kabátě až na paty, kulichu a co bylo úplně mimo byl malý baťůžek na zádech. Já si užil auto z roku 1948 bez topení a tak rád jezdím i dnes jen v krátkých rukávech. I krátké trasy. Tu chvilku než auto začne topit hravě vydržím stejně jako svlečení bundy před nastoupením a oblečení po vystoupení.

Mám za to, že nabalený řídič nemůže řídit dobře, už jen proto, že má omezený pohyb.

0 0
možnosti

D16a18d59a27k 42P10e61t74r

7. 2. 2017 17:39

Vážně jste odjela i s malým techničákem? Technickou máte do kdy?

0 0
možnosti

Nojo, cesi jsou znami svym humorem, a ten policejni je jiste ponekud sverazny.

0 0
možnosti