Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Běžná silniční kontrola?

Asi jak pro koho. Pro policisty, kteří mě zastavili, až tak běžná nebyla. Výraz překvapení a zároveň pobavení jen těžko skrývali. Jsem přesvědčená, že už dlouho,  jestli vůbec někdy něco podobného viděli, ale kdo ví?  Třeba i horší  

Jednou, dvakrát do měsíce jezdím za kamarádem do Litovle, a protože mi připadalo zbytečné kupovat si dálniční známku, jezdím okreskami, které jsou mnohdy v lepším stavu než zmíněné dálnice. Jedinou nevýhodu je, že „ nešviháte “ 120 km/h, ale musíte rychlost uzpůsobit vesnicím a vůbec úsekům, kterými projíždíte. Proto je dobré počítat s časovou rezervou a vyjet o něco dříve, abyste se dostali na místo včas. Tak se stalo i minulý týden, kdy jsem po delší přestávce opět jela za kamarádem. 

Na zpáteční cestě mě stavěli policisté, pro běžnou kontrolu. A tady to všechno začalo. V okamžiku, kdy mě policista vyzval, abych mu ukázala povinné vybavení vozidla, to vypadalo, jako z filmu „ Vrchní, prchni! “

Nejprve jsem se nemohla vyškrábat z auta. Kožich, který je teď nutnou součástí zimní garderoby mi nedovoluje vlézt za volant a chvíli mi trvá, než se uvelebím. Se stejným úsilím vylézám z auta, tak tak, že s sebou nevezmu volant. Už to musel být pohled pro Bohy. Pak následovali další procedury, které jsou nutné k tomu, abych otevřela kufr své „ Fábinky “.

To znamená, kolíčkem na prádlo podepřít páčku, která uvolní lanko západky na kufru, pak tedy otevřít samotný kufr a podepřít jej asi metr a půl dlouhou násadou na lopatu. Při otázce policisty jestli to nemám na ně, jsem se blbě usmála a ještě dnes se divím se, že byli tak v klidu a zrovna mě nepřetáhli pendrekem. Kdybych byla chlap, asi by pojali podezření, ale tak jen pobaveně přihlíželi.

Otevřu tedy záklopku na rezervu, a první co jim podávám je vesta, pak beru další oranžový balíček v domnění, že  mám dvě vesty, ale byla jsem pobaveným policistou poučena, že je to lékárnička. Koutky mu cukaly a asi si o tom budou dlouho povídat. Nebudu se zmiňovat o tom, že jsem neměla žárovky, ale nějak jsem to ukecala.

Na dovršení všeho, jsem je požádala, aby mi podrželi dveře kufru, vytáhla jsem „ klacek “ pak kolíček, bouchla s kufrem, složitě se nasoukala za volant a odjela středem.

Bez zapnutých světel! 

Autor: Milena Váňová | úterý 7.2.2017 16:55 | karma článku: 32,29 | přečteno: 2450x
  • Další články autora

Milena Váňová

Jít proti sobě ano, či ne?

Mít práci je jeden z hlavních aspektů života, protože v ní trávíme většinu času. Podle posledních průzkumů, máme nejnižší nezaměstnanost v novodobé historii země a v Evropě vůbec.

1.3.2017 v 4:16 | Karma: 10,58 | Přečteno: 290x | Diskuse| Ekonomika

Milena Váňová

Bože! Kdy už to skončí!

Je zima, je sníh a mrzne. To je fakt překvapení! Už jsme odvykli mrazům, a že si letos dává paní Zima opravdu záležet, abychom si uvědomili, že je tady. Když napadne čerstvý sníh, má to své kouzlo, ale jen do doby, než se promění

8.2.2017 v 16:07 | Karma: 9,89 | Přečteno: 411x | Diskuse| Cestování

Milena Váňová

Setkání s Dámou českého filmu.

Nejsem paparazzo, ani potrhlá fanynka abych se pokaždé zhroutila k nohám známé osobnosti, a že jsem jich už pár potkala. Tentokrát jsem však neodolala.

23.11.2009 v 7:27 | Karma: 12,24 | Přečteno: 778x | Diskuse| Osobní

Milena Váňová

Stále se učíme novým věcem.

Stále hledám způsob, jak pro sebe a nakonec i pro ostatní něco udělat a tak jsem našla tyto zajímavé stránky.

16.10.2009 v 7:15 | Karma: 6,14 | Přečteno: 747x | Diskuse| Společnost

Milena Váňová

Ideální dovolená.

Konec dovolené je něco, co se snažíme co nejvíce oddálit. Na druhé straně vše má svůj čas, tak i čas vyměřený pro volné dny. První týden strávený s přáteli po výletech a poznávání krás naši nádherné země. Druhý týden jsem prožili s dcerou, jejím manželem a dětmi.

25.8.2009 v 9:40 | Karma: 8,88 | Přečteno: 762x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...